Praoveckan slut :/

Ushannamej, lite synd att behöva lämna johanna, annie och butike :/ har verkligen haft det super roligt ! Kommer lätt titta in när jag har tid ! :d Har fått göra allt som dom gör i vanliga fall. Fick t.o.m vara lite i kassan (as nervös för att trycka massa fel men jag klarade jag skötte mig bra enligt mig själv). haha.
Så har snittat blommor, städat, kassan, göra buketter, plantera och smycka massa m.m !
Dom är så snälla så ! Jag hade tittat ut en korg som jag tykte vart fin som jag tänkte ha smycket och smink och sånt i. Så jag frågade efter priset och svaret va : Den får du !
Jag menar WOW 200 spenn och fick hela den. Super gulligt !
Så här såg den ut,  har lagt lite smycken på kanten (:


Sen bara för att jag VILLE betala något så köpte jag en het "kaktus" fast ändå inte kaktus. Oh en årechoklad-strut feeeeeeting god. Typ svartvinbärstryffel. Låter kanske inte gott men det va de banne mig ! Synd bara att man har en kossa till pappa som äter upp hela med ett nafs... hoppas jag hinner smaka någon till (a)



Det finns inga snällare och finare personer än Johanna och Annie, dom hade gjort en megafin bukett med blommor. Blir nästan en tår i ögat. Riktigt härliga människor. Skulle ju inte tacka nej för sådana jobbarkompisar sen i livet ! :p


Är absolut nöjd efter denna vecka. Riktigt skön omväxling ist för skolan.
Ikväll är det jag som lagar maten... mamma får kanske hjälpa mig lite :$
Hörs sen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback