yeah ahaaa 90 min slå de !

yeah ahaa !! OM JAG OCH FRIDA HAR SPINNAT I 90 MIN !!!!!!!!!

OMG vad trött jag är nu haha. känndes som om man badade när man cyklade haha visste inte att man kan svättas så mycket xD. Har inte tränat på 2 veckor p.g.a sjukiiis så fan vad stolt jag är. stannade bara en gång för att hämta vatten (a)  +++ frida hälsar att hon också är stolt ;))

Imorgon är det torsdag och frida och  jag bestämde att vi ska ha våra I ♥ Paris/Rome jag har paris och hon rome eller stavas rome så frida på din tröja ? xD
aja vilket fall som helst så kommer jag med en outfit bild (OM JAG ORKAR) vilket betyder ett nej för jag lär nog decka när jag ser sängen :p

Känner på mig att jag kommer sova underbart gott inatt :D
Pussgodnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback