paus

förlåt. har inte hunnit eller orkat skriva. jag tar mig en liten paus över helgen.
ha en riktigt bra helg för det ska jag ha kram !
//m

Nu är min utlottning avgjord, gå gärna in och titta vem som vann.



Om du inte var en av dem som var med och tävlade så kan jag ändå tipsa om att det finns ett trevligt tips om coola klockor upplagt! Kanske just din favoritfärg finns? Kika gärna :)

2010-09-16 kl 20:57:09

hejsan sötnos :) det stämmer! dock är det väl inte direkt något flicklag, utan mer som ett damlag ;) Din syster har även varit med och spelat någon match, vi spelar i korpen heter det, när man bara möter massvis med växjö lag som är "Utbrända". Dock har vi slutat spela nu, eller vi har sista matchen på söndag. Och jag vet inte om vi har några träningar längre, det är i alla fall dåligt med det (; Men det var jättekul att ni vill vara med, det skulle vara jätte kul och verkligen behövligt! Men jag kan säga till "ledaren" om att ni är intresserade så kan jag återkomma om jag får någon information om träningar osv :)



kram

2010-09-16 kl 21:26:06

sv: hihi, pratade med maria sjö igår lite, och hon sa att hon trodde att vi kanske inte kmmer att ha något lag nästa säsång tråkigt nog!

2010-09-17 kl 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback