sommarstugan

HEEEEY ! :)

nu är jag hemma igen, väldigt skönt är väldigt trött men har haft det riktigt nice !
ska visa massa bilder se helgen(:

fredag:
åkte dit och direkt på med tv då kvalet va mellan sverige-ungern. svergie vann !!!!! gött :D
åt lite gott sen rätt tidig sömn.

lördag:
åt en frukost sen tog jag och thim och sprang 4 km, ett el-ljusspår. asbra !
sen gick vi ner till havet och tog c00la bilder. drog sedan till maxi och sen till en sko affär där jag hittade mig ett par nya skor (y)
gick en runda med hunden (2.5 km) det blev grillat på kvället, mmmmm! såg lite tv och spelade massa yatzy. lite beroende.

söndag:
packade ihop och så sen gick jag och thim och åt på ett matställe som finns på maxi. därefter bilen hem:)

nu har jag duschat och packat upp och sånt. skulle träna dom små ikväll men det har jag ingen ork till tur att syster också gör de så har dom ju en tränare iaf :P

häääär är bilderna:) tar bara några det är ju så segt :)

















nu blir det nudlar + film och bara gotta sig. kanske blunda en liten stund :)


sjukt söta/fina/härliga bilder! :D <3

2010-09-05 kl 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback