väldigt mycket

chaaaa !

på något sätt är jag inte super glad. som vanligt funkar inte min moppe när den står förlänge..
jag som vill köra till skolan imorgon eftersom vi har sovmorgon får hoppas den funkar.
de vart iskallt inatt och den gick igång på kicket så man kan ju hoppas (:

har varit och tränat tur att pappa är där och hämtar syster så han kunde springa igång moppen, de funkar alltid men men så ska de ju icke vara den ska funka med kick !!!!! :p

imorgon blir den mörka jeans svart linne och ljus vit/grå randig kofta, om jag hinner lägger jag ut en outfit bild imorgon annars blir detta mitt sista inlägg tills söndag.

jag sticker till melbystrand och myser (inte helt taggad men kameran följer med, bästa grej ever) !!
syster ska inte med hon stannar hemma så jag blir själv... buhuu *tår i ögat*
men men en hel del timmar på dan spenderar man ju med dom bästa personerna i skolan dom gör mig alltid glad :D så allt blir ju inte skit. p.s älskar er mina fina!♥

det står ett köttfärs paket på spisen, hoppas på att det blir spaghetti och köttfärs, mmmm !

Kommer med underbart mycket bilder efter helgen så ha de gött så hörs vi när jag kommer hem.
pusspuss !

//M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback