Bio & massa skojs!

Godmorgoon !
Vaknade av att radion sattes på högt, gahh mamma går mig på nerverna haha. Men det gör inget idag just, skulle ändå upp snart. Ska snart till stan med Sara och kolla på bio och käka lite lunch. Smått irriterande faktiskt för att alltid när man kollar på bio så går bussen en kvart innan bion slutat. Alltid INNAN den slutat. Jag tycker att de borde ha lite sammarbete bion och bussen! Men vi får fördriva tiden med lite mat och shopping.

Efter stan åkter vi hem till Sara där vi ska fixa våra utklädningssaker! Blir fett spännande och se om det fungerar!. Sover hos henne så de blir en trevlig kväll! Imorgon drar jag till fotbollsträningen rätt tidigt. Kommer nog inte skriva mera idag. kanske ikväll om sara tillåter jag menar hon har ju med blogg nu så hon vill nog med skriva (A).

Ha en härlig lördag ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback