FRISSAN TODAY

Godmorgon guyys !
Idag blir det shorts igen, skulle bli lite kallare idag men de klara jag :P
I skolan händer inget, onsdag långa sega lektioner men vännerna piggar alltid upp en! Efter skolan drar jag till frisören och klipper håret. Jag vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig bara att de slitna ska bort som vanligt. Lär inte bli något speciellt hehe.  C u later!

P.S kan ju berätta att jag fått mitt sommarjobb på vidingehem i tre veckor på. Underbart att käna lite pengar, inget roligt jobb kanske men att vara ute i solen och jobba och få pegar för det gör det klart värt det. Får ju hoppas på bra väder då förstås.!!!

gött, ska också vara på vidingehem :)

2011-04-27 kl 17:41:13

Ofta, vart ? :)

2011-04-27 kl 18:50:54

du mannen, du ska inte TJÄNA pengar då ? ;DDD

grattis till jobbet också snyggo ! <3

2011-04-27 kl 19:54:17

vilka veckor fick du jobba då? :)

2011-04-28 kl 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback