Ha en fin söndag !

Goddag !
Jisses vilken bra dag det var igår !  Stan med sara, bio som vart huuuuur bra som helst den är helt klart värd att se (Hur många lingon finns det i världen?) 5/5 toasters ;)  Efter det så tog syster och körde oss ut till grandsamarkand. Blev två tröjor och ett plattskydd spray. Hem till sara och fixade våra utklädningsgrejer, blir helt klart perfekt! Pizza till mat sen spelade  vi kort och spelade ett frågespel. Haha snacka om svårt att uttala ord sara eller vad säger du ? Vi slocknade ungefär vid halv ett redan. Idag blev det upp och hoppa och dra till träningen, mycket skönt att träna så här på en söndags morgon. Hemma nu och ska äta lite mat och titta på en film, Dear john som jag lånat av sara.
Nu har jag berättat om mina timmar sen jag skrev här senast. Ha en fin söndag!

ja men vafan svenska är inte alltid så lätt "donau" hahahaha, vad va det du sa fel på? :P

2011-04-03 kl 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback