hem och bort igen.

Heey !
Kanonkväll igår. Det kom några fler som hade samma tanke som oss, grilla korv ;p Mycket mysig kväll! Sov hos amanda hallberg. Idag så vaknade vi tidigt och käkade lite frukost sen drog vi till jess och sara och pratade en stund. Tog bussen hem sen och nu har jag varit duktig och tvättat pappas bil. Ska tvätta mammas sen med så lovade de att bjuda på en musikal som jag och sara ska gå på på måndag. Jessicas är med i den musikalen !

Ska bara vara hemma i någon timme till.. en timma bara :o måste hinna duscha och allt! Ska dra till määndy och sova hos henne. Ska se en match och bara ha de ruuligt:) Det är ju lov så får passa på att leka med vännerna som inte blir av annars! Ha en finfin onsdag kram!
Bilder kommer kanske imorgon från igårkväll. Blev mest flumbilder så inget jag vågar visa. Det får bli när jag har tid tjohej !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback