Huvudstaden Stockholm

Hello again !
Jag har befunnit mig i Stockholm igår och idag. Åkte igår på morgonen och kom hem för en stund sen.

När vi kom till Sthlm så checkade vi in på hotel och sen ut på stan och se sig runt. Åt på resturang och sen vidare till musikalen som var själva grejen som vi skulle göra där. Romeo & Julia heter musikalen, Måns zelmerlöf och Lisette Pagler och andra kända skådisar. Det finns inte ord till att beskriva hur fantastiskt bra musikalen var! Det var en sån fart på den och humoristisk och gaaalet suverän verkligen. Super lyckat!
Såg aldrig kissie eller någon trevlig kändis, syster såg kissies vän Vanessa haha.
Idag gick vi på drottningsgatan och tittade på lite byggnader (bara för att pappa gillar att vara historieberättare). Köpte mig smink och en tröja. Sex timmars bilkörning hem och nu är jag äntligen hemma! Men det var väl värt resan dig och hem för musikalens skull.

Rätt skönt att det är fredag, en hel helg framför sig. Ikväll blir det bara softa galet framför tv. Imorgon ska jag vara duktig och springa en runda det behövs verkligen efter de 12 timmar i bil. På kvällen kanske träffa pojken min! Söndag blir det fotbollsträning och gymnastikuppvisning. Sköön helg. Därefter är det bara en vecka i skolan så är det påsklov, galet bra (y)

Det kommer lite bilder från resan snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback