SKITDAG.

Jag är trött, jag har gråten i halsen och jag tappade nyss all energi. Men det finns inget val, ska dra till träningen snart, träna de små barnen. suck...
Vi hade minnesstund för kära Ams idag. Det finns inget som heter död för mig. Man finns alltid kvar på något sätt.
Får ta bort alla tankar, åtminstånde lägga dem åt sidan ett tag. Sorgen finns kvar men den får finnas där för sig själv.

Imorgon sover jag hos fridaw, kalasbra♥


kändes lika dant när det var minnesstund för tyska berit också för två år sen :/

2011-04-14 kl 20:11:23

Ja det är så otroligt sorgset eftersom hon ändå var ens lärare så kände man henne tillräckligt för att bli berörd :/

2011-04-14 kl 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback