SÖNDAG 17/4

Godmorgon,
"sovmorgon idag" men jag kunde inte somna om efter att syster kommit in i rummet och stört mig.. Är hostig så fan och ont i huvudet. Yey kul att börja bli sjuk till lovet, perfekt -.- Men inte klaga hoppas det inte blir värre bara.
Det är söndag idag och imorgon börjar det härliga påsklovet! Har inte så jättemycket planerat, fira påsk med kusinerna och leka med vänner annars för jag se vad veckan bjuder på. Som sagt söndag idag, fotbollsträning i eftermiddag sen ska jag se Johannes match därefter sover han hos mig. Blir en finfin söndag! Kameran följer med på matchen så det blir lite bilder imorgon.
Det ser faktiskt ut som om molnen på himmlen börjar öppna upp kanske blir en fint väder?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback