SPREADING LOVE & JOY

Nu mår jag bättre. Ungarna fick mig på bättre humör och jag fick allt en surpuppa till att skratta hihi. De sprider sån härlig glädje och sprallighet! De har sina stunder haha. Nu ska jag packa till fridan imorgon. Följer med henne efter skolan, vi springer en runda sen tar vi fram bakkunskaperna och bakar en tårta till hennes mor som fyller år (y). Därefter blir det mängder med godis hihi! Blir en härlig tid med gullet frida.

Men nej nu ska jag springa upp och packa det behövs,  har idrott i skolan sen springkläder och sovkläder + en tandborste.

Yes, 100 år :)



Just the truth! :) Tack så mycket!

Förresten, vad har du för objektiv till din kamera? :)

2011-04-14 kl 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback