WISH IT, WANT IT & DO IT.

Godmorgon godmorgon !
Har sovit huuur skönt som helst. Frida har inte väckt mig med varken snarkningar eller sömnprat, that's good (y)
Frida sover fortfarande så jag passar på att sitta lite vid datan, vaknade nydligen och kunde inte somna om. Käkar godis, mycket godare på morgonen. Ska se om jag får liv i frida annars sitter jag här en stund till. 
Igår hade vi det hur trevligt som helst, vi sprang en runda, sen bakade vi då tårtan blev myyyket god måste jag säga! Vi stack ut och lekte med fotbollen en stund därefter var det dags för talang2011 på tv och där fastnade vi en stund. Vi kollade också på en film som heter Skruva den som Beckham, förutsägbar men rätt rolig faktiskt, bra film det där. När filmen var slut var klockan halv ett båda trötta efter en skoldag så vi slocknade ganska fort.
Idag är det ju lördag, jag har inga planer alls, kanske är man kocken iväll till familjen eller hittar jag på något. Det ser inte ut att vara jättevarmt ute men en fotorunda vore inte fel med hunden maybe.
Hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback