min vecka så här långt och planerna för resten av veckan...

Godkväll,
Blir inte alls mycket skrivande här märker jag men det får bli som det blir. Har börjat med alla lektioner och sånt exakt nu denna vecka och ... aa det verkar rätt schysst
Måndagar: Börjar 9.15 slutar 13.55.  Tisdag: Börjar 8.00 slutar 14.55.  Onsdag: Börjar 9.15 slutar 16.10 Torsdag: Börjar 9.30 slutar 16.10.  Fredag: Börjar 8.00 slutar 11.55.  Inte så fina sluttider på ons-tors men det överlever jag nog. As långa raster hela tiden, ska jag vara ärlig hade jag hellre dragit ihop dem och slutat tidigare. Annars då,, I måndags så gick jag en bilkurs så snart får jag börja övningsköra!!! Igår vart det fotbolllsträning i ösregn så inte en fläck torr när man kom hem. Idag så har jag gått med Baxter och mer har jag inte hunnit men ska nog sätta på en film och mysa i täcket och värma mig. Imorgon är det fotbollsmatch som gäller, hoppas det inte regnar för då lär det mest bli liggandes på planen men det är ju mysigt, brun och kladdig av all lera!  På fredag så kommer johannes, på lördag drar jag till fridan, på söndag händer ingenting och där fick ni veta mina händelser och planer för veckan.


Bild 1: På lektionen igår.
Bild 2: från rundan med hunden idag.
Ska försöka skriva lite mer snart igen hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback