I wont let you go - James Morrison

Godeftermiddag !
Idag har jag äntligen fått mitt efterlängtade lov!
Började med lite musikquiz med klassen sen gröt till lunch. Därefter drog vi till kyrkan och lyssnade på fin julsång och sen fick vi jullov. Känns galet skönt att inte behöva åka till skolan imorgon. Träffade Frida efter kyrkan och gick lite snabbt på stan. Ska till henne tidigt imorgon för att se när hennes lillasyster dansar och firar sin julavslutning. Sen ska vi ge varandra julklappar och ha det fint! Lika dant på kvällen så åker jag till Johannes och ger julklappar till varandra. Hihi öppna lite julklappar innan självaste julafton är ju alltid lite busigt kul.
Ikväll ska jag på middag hos några kusiner. En av mina kusiner som bor i Australien har kommit hem hit över julen, ska bli så roligt att träffa henne och de andra! Puss&Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback