Dag 08 - Mina/mitt syskon

Min syster heter Linnea Gustafsson. Hon är 18 år fyller 19 detta år.
Hon går sista året i gymnasiet, samhäll idrott och ah mer vet jag inte om det.. Hon har en pojkvän sen 1,5 år tbx i think. Hon är lite mer bonde än mig, hon tar lixom hand om kosserna och hjälper pappa med allt arbete på gården de gör inte jag.
Hon har alltid varit störst bäst och vackrast (ENLIGT HENNE) absolut inte om ni frågar mig såklart! Jag har alltid "hatat" min syster för att hon är starkast och bestämmer mest ni vet sån där underbar syskonkärlek men ju äldre man blir som nu de senaste åren har vi varit som vänner är, mer moget eller vad man ska säga. Kan ju snacka om allt och hon har alltid en arm att trösta sig mot. Hon är varit den jag ser upp till (jag gillar inte att säga så haha) men de är ju sant.. hon har lärt mig allt som kläder, smink beteende ah de är därför jag är som jag är ! Och hon har en väldigt bra smak enligt mig.
T.ex en gång när jag gick i feman eller sexan så tvingade hon mig och noppade mina ögon bryn för "det måste man börja göra innan man klassas som tönt eller buske" sa hon haha. 
Hon är speciell för mig lixom. Jag älskar min syster skulle inte ha klarat mig utan henne. ♥

Jag känner inte redigt att någon behöver veta mer om henne hon vill förmodligen inte de heller :p
(även om jag mest skrev hur hon är för mig).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback