Dag 08 - Något jag oroar mig för.

Ensam hemma,,  dunkar musik i högtalarna & läser deckaren. 
Funderar på vad jag ska skriva om dag 08 - något jag oroar mig för.

Jag oroar mig för att få ett liv jag inte vill ha. Men det är ingenting jag borde oroa mig för.  Men det är också något jag är bra på - att oroa mig för onödiga saker. Jag tycker inte om att oroa mig för saker så jag har ingenting mer att tala om till denna punkt det är onödigt att oroa sig enlig mig. Ta det som det kommer istället. 

Yesterday is history, today is reality and tomorrow is mystery.

bli veckans blogg?

allt du behöver göra är att kommentera att du är med, direkt länk till inlägget http://juliaparksjo.blogg.se/2011/february/bli-veckans-blogg.html#comment



;*

2011-02-26 kl 14:29:33

fin header :)

2011-02-26 kl 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback