Dag 09 - En bild jag tagit som betyder någonting

P.s det är stativet som tagit bilden :$ (jag fuskar lite..)

Denna bilden betyder stark vänskap.
Pojken på bilden är mitt ex. (tjejen är jag) Thim Citron som är så otroligt bra.
Vi va tillsammans ett år men nu är vi bästa vänner ist. Vi är som syskon, han är som en bror för mig så jag kallar honom min bror. Han är så bra på många sätt finns alltid där när jag behöver prata. Och har alltid så roligt med honom. Jag är så otroligt glad att jag har honom. Det är som om vi känt varandra i evigheter och det är skönt för det är så lätt då :)  Båda har gått vidare men ändå står vi kvar och har varandra starkt om hjärtat. Minnen försvinner aldrig. Hihi

SV:

påven in my <3

Haha alla har vi en bad hairday ;)

2011-02-02 kl 21:32:05

Svar2 :

Haha ja så otroligt äcklig! bara hans ansikte är ju äckligt xP <3

2011-02-02 kl 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback