Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Mitt fullständiga namn är Matilda Sara Christina Gustafsson
2. Jag har gått på buggkurser.
3. Jag blinkar inte ofta med ögonen det kan ta några minuter innan jag blinkar efter ett blink.
4. Jag har tränat gymnastik sen jag vart tre år gammal.
5. Jag tål inte folk som inte låter en tala till punkt.!!!
6. Jag fyller 16 år i år och är bara 158 cm lång... har alltid kännt mig som en dvärg i folkmassor.
7. Kommer jag på mig själv att bita på en nagel ger jag mig straff.. som t.ex, inte äta godis på en helg.. vilket gör att mina naglar är långa nu (A)
8. Jag gillar inte löshår. Det känns otroligt skabbigt och det ser inte bra ut.
9. Jag är en jävel på att ha 0 kr på kontot
10. Jag älskar att åka slalomskidor.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback