Dag 14 - Någonting jag saknar väldigt mycket

någonting, någon jag saknar väldigt mycket.

Min morfar. Min älskade morfar som gick bort 28 oktober 2009. De va den dagen jag och min familj reste hem från Paris, Frankrike. Vår hund var hos mormor och morfar vi hade några timmars resa från flygplatsen till mormor men vi hann aldrig dit. Mormor ringde när vi satt på tåget och berättade att morfar hade gått bort. Han fick en hjärtattack i vänster kammare som inte går att rädda. Mormor hittade honom ute där han jobbat och larmade och så.  Jag kan bara inte förstå varför han fick denna svåra hjärtattack. Han hade inte en minsta skråma inte ett tecken på någonting alls. Han va frisk som är kärna och var aktiv för att vara 73 år. Men där tog det slut och jag saknar honom så !  Kan fortfarande se honom framför mig hur han går runt med sitt skadade knä och halta så där. Rimma på massa ord och hans röst finns kvar inom mig. Vi reste tillsammas och vi firade allt tillsammas som högtider och födelsedagar. Det är ett tomt hål bland oss. Det blir aldrig samma grej igen. Jag önskar att man hade kunnat få en chans att fått säga hejdå på riktigt. Han visade aldrig några tecken utan de tog slut på ett ögonblink. Jag sakar dig morfar. Gud fick världens bästa morfar till himmlen ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback