det blev visst en ny header..

Ångrade mig igen :$  Men nu är jag klar som jag sa förra gången men ville ha de ljusare.

Klockan är redan 14:00 jag har precis ätit frukost det dröjde längre än jag trodde. Har sett på spykids 2. De är banne mig bra de filmerna ! Och som tur väl är så har jag filmerna hemma 2 & 3 för pappa kom hem och satte på 1:an där de visade skidor och jag hade ingen ork att gå upp till min tv så jag stannade där. Ska se klart filmen ikväll hehe den är ju så rolig det är massa blandraser av djur. Typ flughäst som har flughuvud och häst kropp och grisfågel, gris med vingar.  Och tuffast av alla dem är spindelapan som har apöverkropp och spindelben. PRETTY AMAZING. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback