fredagsmys imorgon med tha family

Godkväll !
Träningen vart ba såååå seg, orkade inte passa en enda unge haha trött som bara den!
Men imorgon är det fredag ! TAGGA eller något , jag ska ha en hemma kväll med familjen typ, mormor kommer också så jag ska laga maten (A) tänkte gör atyp tacorulle det är tortillabröd och kyckling röra i, mumms ! Hoppas de gillar't. Plus lite godis så blir fredagskvällen riktigt mysig hihi :) Hemmafredag är alltid skönt efter en skolvecka!

Imorgon tänkte jag ha en skjorta som är på bilden men ska ha långt svart linne under jag orkade bara inte byta just då ..

somsagt.. långt svart linne ist :p

SV:

haha bra att du skicka 3 likadana kommentarer ;)

men ja det måste varit så ;) btw, ser men min header? :$<3

2011-02-03 kl 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback