Pannkakor till frukost ♥

Tjenixen ! 
Jag har sovit i ungefär 12 timmar, amazing så nu är jag jättepigg, till och med så pigg att jag ska laga pannkakor till frukost, så lyxigt. 

Idag är det torsdag vilket gör mig deprimerad, det är inte mycket kvar av lovet längre,, men får ta vara på tiden som är kvar. Ikväll ska jag och familjen plus mormor & kusinen Teodor bowla. Det vart så otroligt länge sedan så jag minns knappt hur man gör. Förhoppningsvis vill Teodor(7år) ha räcken uppe så jag som är femton år som inte kan bowla får ha dem uppe. Så man inte slösar alla klot som åker ner i rännorna :$.  Men det är ikväll det. Idag på dagen ska jag mest slappa. Ska åka längdskidor också. 

Så ser min dag ut, nu till pannkakslagandet. Ciao !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback