She's wonderful !

Shiit idag när jag kom till Hanna höll hon på att rita, hon ritade en klocka och så frågade hon hur mycket klockan skulle vara. Jag ba, hmm tio i fem typ. Hon tittade upp på hennes riktiga klocka och sen tittade på mig med en lustig mig. Jag tittade upp på klockan och fick värsta chocken, klockan vart tio i fem på riktigt !  Det vart så tufft. 

Godkväll förresten, hoppas kvällen varit, är, kommer vara bra för dig som läser. Jag har precis kommit hem från Hanna. Har kollat på 1 ½ beck film, plus melodifestival, blev inte så mycket beck men vi kunde ju inte sova över så vi får fortsätta på flickan i jordkällaren som vi pausade på. Vi tog en massa bilder på min mobil och jag har fortfarande inte hittat mobilsladden så kan inte visa dem :(  Hon är allt en rolig liten figur Hanna, söt som socker och snäll som Bamse !  Hihi puss på denna flicka!  

Resten av min kväll kommer bestå av deckaren jag läser, är helt besatt är mitt inne i den nu det är riktigt spännande. Lite jobbigt att lämna ifrån sig boken ibland!  Saras reaktion när jag berättade att jag läste en bok blev:    - va DU läsa en bok!??    hahahahahah fick mig ett litet gott skratt, sanningen är den att hon har rätt jag hatar böcker igentligen. Men men denna boken bevisade sig att den är värd att läsa.

Nu har det blivit mycket text. Skriver godnatt nu innan det blir för ointressant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback