Sportlovet har börjat

Godmorgon :>
Det är måndag och det är ingen skola, känns lustigt och gud vad skönt med lov.
OM jag sovit som en stock men vaknade fööör tidigt av snön som lyser upp världen. Idag kommer Johannes hit, äntligen ! Ska bara dra på mig skidorna och åka en sväng först. Heejdå.

Vilken trevlig blogg :)

2011-02-21 kl 10:26:34

Skönt med sportlov nu ju! :D

2011-02-21 kl 10:34:23

Fin blogg :) Ja visst är det skönt med lov

2011-02-21 kl 10:34:35

På grund av min kommande bröstoperation måste jag sälja massor med snygga kläder och festklänningar på Tradera och det finns en del uppe redan nu till jättelåga priser! det kommer även upp mer i dagarna. Kika gärna in! Annars ber jag om ursäkt för detta inlägg :)

Kram Emelie



http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?alias=emeliexx



2011-02-21 kl 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback