Min klocka har stannat under dina ögonlock

Mår fortfarande illa :( har inte ätit något sen godiset på morgonen för de känns som om jag ba kommer må mer illa då:( Blää hoppas allt går över men de gör de nog det är ju fredag imorgon då kan man inte må illa ! Ska då sova över med frida de blir kanon  !
På lördag blir det melodifestivalen med sara och på söndagskvällen kommer mändy och sover hos mig vi ska öva låten vi ska spela upp på "konsären" på alla hjärtans dag ! Blir mega fin helg. Ska nog springa en runda med thimpen också.  Så må dåligt har jag inte tid med.

Sommaren med Göran, jisses vad bra film, skrattar oavbrutet ! En film jag rekomenderar starkt det är komedi på högsta nivå. Nu ska jag se på någon annan film och plugga franskaprov ser inte ut som om det blir någon tid över till de i helgen haha. HEEJDÅ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback