bort med de slitna

Heey, what's up ? 
Jag har precis varit hos frisören, frisören är min syster. Hon toppade mitt hår ytterst lite bara vill spara längden. På tv visas nu Wallander de är inte så jätterbra, beck är såå mycket bättre men de ska jag nog se på fast har nog redan missat morden eftersom det har gått en kvart av filmen redan,. Och morden är ju de viktigaste och "roligaste" av filmen. hmm kanske blir något annat höhö. yey vad nödvändig information. 

Imorgon börjar en ny vecka. Imorgon är vi lediga från hk vilket betyder 80 minuters ledighet + lunch där efter och sen håltimme därefter haha gött tre timmars rast ! Ska ta med skridskorna för de har spolat på en grusplan nära skolan. Jag och tjejerna ska åka lite där så man fördriver tiden :)

Bild från i fredags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback