dag 01 - presentation

jaha då börjar vi,  nu ska jag alltså presentera mig själv..

"Jag är en hemmakär köttbonne från småland" som de sa judit & judit ;)

Jag heter Matilda Gustafsson och är född 1995 (: Fyller år 5 augusti.
Jag bor på en bondgård, men jag skulle absolut inte presentera mig som en bonde.
Det är far min som sköter de jobbet jag håller mig innomhus med hunden & katterna.
Nere i ladugården har vi ungefär 70 tjurar&stutar & så 7 feta får.

Mina intressen är foto, musik, gymnastik, fotboll & mina väner & min pojkvän!
Jag är riktigt glad, om jag inte är sur xD Vilket är sällan så jag är glad !
Jag är ingen höjdare på att beskriva mig med bra ord, vågar inte de :$
Jag antar att jag är snäll för jag har fantastiksa vänner som alltid är vid min sida!
Jag är liten och har inte drömbetygen men jag är nöjd med mina 4 vg & 1mvg.

Jag har fem månader kvar tills jag slipper denna grundskola jag går i. SLIPPER med stora bokstäver ! Som gymnasie val så har jag fortfarande inte bestämt mig även om det är mindre än en månad tills det är försent.. Förstaval är färdigt = es media Kungsmad. Andraval och tredjeval.. det är nog media på JB och hotel&turism på Kungsmad har inte bestämt vilken ordning men blir nog i den ordningen jag skrev. 
Som jag skrev så är ett av mina intressen foto. Jag har en systemkamera, Nikon D3000 + ett teleobjektiv 70-300mm. Jag fick den i maj förra året sen dess har jag varit besatt och nästan varit säker på att de blir medialinje och se där jag står fortfarande fast vid det :)

Vad jag gör på fritiden är ju det ända jag skriver i bloggen typ så läs den så får ni svaret;)

Eh jag vet inte redigt vad jag ska skriva mer, är de något, just ask !


sv: vart ska du resa för ngnstans :D?



tacktack :) får se vilken jag väljer när jag testat alla, hihii :) <3

2011-01-24 kl 21:09:56

sv: ÅÅH gud vad kul :D!! vill också åka utomlands :( hihih hoppas ni får det roligt :) ! <3

2011-01-24 kl 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback