Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad


Detta är Jag & min mamma. Jag får hoppas hon inte läser min blogg för hon vill lite vara med på bilder har hon alltid sagt.  Hon är den bästa människan på denna jord ! Som alla andra människor i världen så kan ju hon också vara tjurig men det är mänskligt. Hon finns alltid i alla lägen, plåstrar om en och kramar om en. Hon märker när man är nere, då är hon där tills man mår bra. Hon är helt enkelt bäst ! Jag älskar henne♥

Det här är min hund Baxter. Han är lika så som mor min fast lite mindre pratsam. Han finns också i alla lägen. Hur dumt de än låter så förstår han mig känns det som. Pussar på mig och sitter i mitt knä som tröst. Mysig minst sagt ! Puss på min sötnos♥

Kärlek !
Kärlek är ju det bästa som finns på många vis, de gör mig så otroligt lycklig. Nästan allt är kärlek, kärlek för vänner kärlek för mer än vänner, kärlek för ett litet gosedjur, kärlek för pasta, ja som sagt stort område. Det är ju underbart på alla sätt och vis :)

Mina älskade tre systrar. Ni är helt underbara. Sara, FridaJ & FridaW. Det är vi fyra för alltid oavsett ! Ni är mina sockertoppar i alla väder. Det finns inget bättre än att ha tre glada tjejer som alltid piggar upp en. Jag älskar er !♥


love love love love! <3

2011-01-26 kl 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback