Dag 04 - En personer som betyder mycket för mig

Igentligen är det två som betyder mycket för mig men jag vill bara skriva om en.


Sara är en tjej som jag har känt sen dagis, vi har varit bästa vänner sedan dess. Nu kallar vi oss för systrar. Vi är samtidigt släck, brylligar heter de och det kommer efter pyssligar. Vi går lixom inte att dela på. Har varit fastklistrade i 12 år nu, (tror man började dagis vid tre års åldern?) Vi kan ha de så otroligt oseriöst och så otroligt seriöst också. Prata om allt mellan himmel och jord. Vi har sån torr humor båda två så att genom att kolla på varandra skrattar vi häcken av oss. Samt att vi alltid märker samma grejer som, en söt gubbe så tittar vi på varandra och upptäcker att vi sett samma då skrattar vi så vi får magknip. Det är så enkelt, behöver inte anstränga sig utan bara vara sig själv. Vi har samma intressen så de blir så enkelt.
Att ha en sån vän som Sara betyder mycket för mig♥









Sara sjögren (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback