får jag inget G stryper jag kvinnan !

Chennna människor  !

Torsdagen är över !
Har ju pluggat i två veckor på so provet, hade det idag. Får jag inte G stryper jag kvinnan ! Hon har satt ig och G?? så nu ska jag f*n i mig ha G !!!!

Har också fått reda på massa annat prov och läxor ohc skit.

Hade super kul på franskan idag med sara, vi skrev massa grammatik och när tora(läraren) frågar om det går bra och sånt så ba ser vi ut som  ? haha vi gjorde nästan så hennes tålamod tog slut, fast hon är så gullig och snäll så hon kan inte bli sur på oss hihi. ah iaf så gjorde hon asså jag svär, världens roligaste min så sara och jag skrattade i minst en kvart. Damn it magmusklerna syns redan xd jisses vad kul de va haha exakt saras och min humor.. !!

Ska snart dra och träna de små ungarna igen, suck de har börjat xD nej då det blir kalasbra.. hörs maybe ikväll ananrs så aah..

min helg ser ut så här..
fredag: följa med johannes hem :D
lördag: baka pizza med frida J&W och sara. Äta massvis med godis och se film ;)
söndag: träna och se allmänt glad ut .. Kanonis :D


hahahaha ja herregud va kul :p

2011-01-13 kl 17:49:14

hahah hoppas vi får höjda betyg efter detta slit vi kommer göra nu ;p

2011-01-13 kl 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback