plugg plugg plugg..

Som sagt så slutade det med plättor.. gott det med ju :)

Har hållt på med franska idag.. Har fått en hemuppgift för de som vill höja sitt betyg. gör allt för att få MVG nu. Ska skriva 38 oregelundna glosor och ska skriva dem i 6 olika former. Skrev 6 st glosor på en timme haha.. inte så jobbigt, kan det redan. det värsta är att sen ska vi ha prov på regelbundna om några veckor. vaddå blanda lixom.

Sen har jag bildprov på 7 sidor till torsdag,  Och så engelska läxa, franska läxa och så matte prov om en vecka. roligtt -.-

Ska ta mig ett varmt bad och göra lite "girlstuffs" höhö. Packa lite kläder och sånt tills ikväll och göra mig i ordning och så vips så lär klockan vara busstime, sara och jag tar samma buss (till fridorna). CIAO !

Been there, Done that

2011-01-15 kl 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback