2 DAGAR KVAR

Godkväll ! :>
Har lekt med Johannes idag efter jobbet. Vi lagade spagetti & köttfärssås och sedan fick jag med han ut på en joggingtur, klagomål hela rundan men hem kom vi! Mer hann vi inte, han åkte nyss hem. Ska ta och titta lite på damfotbollen, Sverigen - USA nu. Sist jag tittade så led sverige med 1-0, fiint!
Bara 2 jobbdagar kvar så jäkla underbart! Sen äntligen 6 veckors sommarlov framför mig. Något jag verkligen ser fram emot. Men pengarna är välbehövda så det har varit till någon nytta jobbet. Börjar sommarlovet nu i helgen med en resa till Melby där mamma mormor och kusinerna är, fira en av kusinerna och kommer hem på söndag. Blir skönt att åka dit det var länge sen även om det bara blir en övernattning .

Blir icke mycket skrivande nu men det kommer sen när jag inte gör något under lovet haha. Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback