BOYS DON'T CRY - ULRIK MUNTHER

Godmorgon !
Ny vecka och mitt sommarlov har börjat märkas nu, känns väldigt bra!
Idag ska jag gå en runda med mamma och hunden, tar med pasta sallad och lunchar lite på vägen.
Håller på och trixar med mobiler med, min vanliga har blivit ännu sämre så nu ser man ingenting.. en låne mobil fungerar, lite dålig teckning bara men det kanske inte är mobilens fel. Sen har jag en ännu äldre mobil (typ 6 år gammal). Den är jättebra i vanliga fall men nu fick helt plötsligt för sig att den behöver ett lösenord.. det har den aldrig behövt innan. Och jag har ingen aning om vart jag kan finna ett sådant lösenord till en sån gammal mobil så det får bli lånemobilen och hoppas att det funkar så länge. Ska snart in till stan med mamma och pappa och titta på ny men det lär väl bli år 2032 om jag känner dem rätt.
Mobilproblem, ooh ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback