BYFEST MED JOHANNES

Godmorgon ! :)
Sitter hemma hos johannes, han sover och jag.. kunde inte sova.
Igår så var det en byfest som jag var med hos där där han bor. God mat och roligheter, lite bilder från igår på mig och johannes mest egoister som vi är.  Idag så drar jag senare vidare till frida & frida och leker med dem, för sista gången på en månad när det gäller Winis, hon åker till Australien en månad nu ... suuug :'(  men Jansson träffar jag allt mer, när vi åker till Mallis tillsammans!  Ja ja i alla fall så drar jag till dem senare och har det roligt en stund. 









- jo för den vart infekterad så tog jag ut den försent då vart det ett ärr :(



söta bilder :)

2011-07-03 kl 11:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback