drömmar & framtidsplaner

Hej igen,
Två timmars runda blev det med hunden & mamma. Pastasallad halvvägs och frisbee kastning åt hunden.
I en sammanfattning så pratade vi hela rundan om massa framtidsplaner, jag vill resa vidare till många olika länder som jag gjort hela min uppväxt. Har varit nästan överallt i Europa. En dröm är att åka Au pair till Paris eller London. Ibland blev hon till och med chockad över mina planer men också glad att jag har dem. Pratade också om hur många frågor man verkligen har om världen. Största frågan av allt, vad händer efter döden ?
Pratade om människor och hur snabb utvecklingen är i världen. Vi lever i en jäkligt häftig värld tycker jag!

Nu ska vi snart åka till hennes jobb och fixa lite grejer, bland annat böcker till Mallis. Sen handla mat för det är rätt tomt nu, ingen mjölk vafan ?! 

Hej! var med i våran frågestund! du får en länkning om du är med ;)

http://hannaochvicki.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment



Underbar header!

2011-07-12 kl 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback