I MISS YOU <3

Goddagens ! Fredag idag, vi har lite gäster här.. eller 3 stycken som hälsar på. Har fikat och pratat en stund. Det är min morfars bror och fru + mormor. Saknar morfar så himla mycket inte rättvist. Brodern är väldigt lik morfar i sättet och allt påminns mer och mer om honom <3 Väldigt snälla är dem! Och vanliga frågan kommer fram denna gång med : Vilken linje ska du gå då? haha. I eftermiddag drar jag och syster in till staden och shoppar lite. Efter det så drar jag hem till määndypäändy, har inte träffat henne sen skolavslutnignen :0 Sover hos henne och vi drar till till staden på lördag så det blir ännu mer shopping för min del. Meen man är ju rik ;] . Ha en superfin fredag, kanske mobilbloggar lite nu när jag kan hihi stolt? ja! Puss & kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback