MALLORCA IN MY HEART

Godmorgon Sverige !
Min egna säng, sovit som en stock. Vi kom hem igår vid ett tiden, somnade nog vi 3 efter massa snack med syrran och så. Hon följde ju inte med.
Fasiken vilken underbar vecka vi haft, FridaJ jag, mamma & pappa. Stekande väder och roligt till 100 % .Tack frida för att du följde med och gjorde veckan kalasbra!
Varje dag har frida och jag vaknat upp vid halv åtta, tagit på oss träningskläder och sprungit en runda på stranden med morgonsolen lysnade på oss. Efter det har vi ätit frukost med mamma & pappa som också varit ute och tränat. Efter frukosten tog vi på oss bikini och solade tills eftermiddagen, 5-6 timmars solande varje dag och får ju inte glömma allt bad i hav & pool, grymt!. På eftermiddagen tog vi på oss träningskläder igen och gick ner till gymmet som ingick i hotellet, biffade oss någon halvtimme/timme. På kvällen blev det uppfräshning, på med finkläder och åt på resturang. Sådär såg våran vecka ut varje dag utom en. I tisdags tog vi bussen in till huvudstaden Palma och shoppade hela dagen lång. Såg massa coola människor som klädde ut sig till statyer, disney figurer och sånt ramdom, häftigt bra!Fick med mig bikini, väska & jeansshorts hem. Så har våran vecka varit, fick också med mig ett fullt minneskort med bilder hem, ca 600 bilder. Minne för livet! Så denna vecka har varit kanon bra!

På flygplatsen i Sturup, Malmö när vi väntade på att pappa skulle pakera bilen så stod jag frida & mamma och tittade väldigt mycket på en man som gick förbi, alla tre tittade på varandra och ba, det är ju HAN ! Sven Mellander från Sällskapsresan går förbi. Det klockrena var att vi själva skulle till Mallis där de var i den filmen. Fast han såg lite sur ut så vågade inte fråga om fotografi.  SVEN MELLANDER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback