YOU ARE AMAZING

Godkväll,
Måndagen går mot sitt slut. Har varit en väldigt fin dag idag. Solsken + några moln då och då hela dagen. Johannes och jag låg ute och solade en stund innan han åkte hem. Har inte gjort mycket mer än att slappa resten av dagen. Nu tänkte jag sätta på en film och läsa lite till i en spännande deckare, en av Liza Marklunds böcker, livstid heter den. Pappa rekomenderade den så började läsa den på vägen hem från Mallis.
Förresten så läste jag ut en bok på stranden förra veckan då. Ett rött öga om jag minns rätt. Kommer ej ihåg författarens namn men det spelar ingen roll, boken var sjuk. Boken i kort sammanfattning: Två flickor från olika hem, träffas och dödar människor som inte har någon "kärlek" enligt dem. Skruvad bok så den rekomenderar jag inte. 
Med den informationen säger jag godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback