are you trying ? or do you just not see what is happening ?

God morgooon !

Lite halvt sovmorgon idag vad skönt. Klockan ringde 9.00 klev upp och åt lite frukost.
Nu ska jag ta på mig joggingkläder och springa en runda innan systers student för idag jävlar tar hon den !
Kommer bli en upptagen och rolig dag idag! Åker in till stan vid middagstid och ser när hon springer ut. Sedan kommer det folk hem till oss och då blir jag helt plötsligt servitris & fotograf resten av kvällen. Puihh får se om jag överlever hihi. Blir roligt att träffa släkt och sånt. )
Senare ikväll efter festen drar jag till fridaW och tar med mig min cykel med. FridaJ är också med så ska vi sova över. För imorgon så har vi kf-dag och vi tänkte vara duktiga och cykla dit.
Mer än detta hinner jag nog inte blogga. Får se om det ploppar upp något inlägg till idag eller imorgon.
Ha det fint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback