hej & hejdå

Hej hej hej !
Sista jobbdagen avklarad. Fick sluta en timme tidigare bara för att. Blev lite fika för att fira att det är midsommar imorgon. Har tvättat fönster idag, lite halvt kramp i armarna. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Se lite fräsh ut det vart ju inte igår precis. Nä inga jobbarkläder ikväll utan något bättre. Ikväll drar vi, ett tjejgäng och äter på en resturang för att äta gott, ha trevligt och prata lite om imorgon tror jag. Fasiken, midsommar vilket betyder slutet av juni redan... tiden går så sjuuuukt fort.  Känner att bloggen blir fett tråkig nu när jag jobbar.. förlåt. Och bättre blir det inte för det funkar inte att lägga ut bilder ? ..  Ha en fin kväll det ska jag i alla fall ha ! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback