INGA TRÄD VÄXER TILL HIMMLEN

Fredag den 17 juni,
Har suttit och tittat på musikalen som vi fick på dvd igår. Kan inte sluta skratta åt den, sköna kommentarer & miner. Jag måste få säga att jag verkligen tyckte om denna muskal inte för att det var vår utan för att det verkligen var en röd tråd igenom hela och såklart för att några scener ur solsidan är med. Tyckte den vart bra helt enkelt. Kul att få den på dvd så man får se dem om och om igen.
Ikväll ska jag och min familj äta lite god mat för att fira att jag slutat grundskolan, nian. Det blir kreolsk gryta & efter det jordgubbar. mumms!

Jag & Nasse (L) 
Johannes vann honom och en anka (godsedjur det också) till mig + två chokladrör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback