MEMORIES FOREVER !

Heyy,,
Hemma från en fin määndypändy som jag sov hos inatt.
Efter lite glass & nagelmålning hos min frida så cyklade jag vidare till mändy och sov hos henne. Tittade på en sjuhelsikes vidrig film, the human centipede (tusenfotingen). En kirurg som opererade ihop tre människor. Ansikte mot anal. Sjuuuuuk film. Vi tittade på ten things i hate about you efteråt för att få lite andra bilder i huvudet än de sjuka från tusenfotingen.

Idag är det lördag 11 juni. 5 dagar kvar i grundskolan. Tiden går riktigt fort nu! Vill inte sluta, känns vemodigt att inte gå på skolan som man gått på i alla år sen man började dagis. Att inte träffa alla vänner som man brukar, inte gå i samma klass som ens bästa vänner! Men det ska samtidigt bli fett spännande att testa på en ny skola, nya inriktningar och träffa nya människor. Tur att ens underbara vänner väljer att gå i samma stad bara olika skolor som ändå är några meter ifrån varandra. Kontakten med dem släpper jag aldrig hihi!
11 juni va de jag.. ska springa en runda nu sen städa rummet det ser kaos ut. Pojken kommer senare ikväll och sover hos mig. Det börjar bli fullspeckat nu de sista dagarna..
Imorgon är det musikal övning sedan fotbollsträning. Måndag musikalsövning och sedan fotbollsmatch. Tisdag då börjar uppvisningarna. Onsdag lika dant och på kvällen är det nianfesten sen torsdag då gäller det. Skolavslutning och liseberg! Mycket att göra så varför sitta här. hih.
Ha en fin lördag hörs när jag har tid ! Ska försöka hitta lite tid att slänga in lite mobilbilder på knasiga vänner som man har samt bilder från student & kf-dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback