Now.. let's enjoy life!

Godeftermiddag !
Svajande väder, klarblåhimmel i morse, målnen började sen komma och sen helt plötsligt regn.. Extra roligt att regnet kom precis när jag skulle cykla ända hem från jobbet! Har testat att köra en flakmoped idag. Kom dit jag skulle och hem fast med massa krabb. Den är ju inte så ny vill jag inte påstå men fett kul var det. Nu kan jag ju det med lixom. Det var växlarna som krababde, stannade inte där de skulle vara och ah, höll på att välta en gång och låtsades som om ingen såg...  Nu ska jag vara duktig och städa lite snabbt innan mor & far kommer hem från Rom, Italien. Får nog hjälp av syster med förhoppningsvis. Lite dammsugning och lite diskmaskin, typ sånt. Ska passa på att damma av mitt egna rum med, mer än nödvändigt!! Till sist ska jag laga spagetti & köttfärssås, mmm.

Här kommer en bild på flakisen,,   lägg märke till den snygga hjälmen!


- håller med dig!

vad ska du hitta på imorgon då :D

2011-06-30 kl 17:13:24

ha en fin kväll :)

2011-06-30 kl 18:31:39

sv: okej, tänkte bada om det är fint väder annars har jag ingen aning :)

2011-06-30 kl 19:02:20

ha en fin dag :)

2011-07-01 kl 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback