Ogräs och regn, låter som en mardrömm..

Halli hallå !
Nu är jag hemma efter en regnig men rolig jobbdag! Har rensat ogräs och även om det låter tråkigt så var det inte så farligt. Jobbar med min syster så vi pratar ju och tiden går fort. Blött blev det men man får väl hoppas att vädret blir lite bättre senare. Som grädde på mosen att det regnar så håller på att bli sjuk.. förkyld och det kliar i halsen. Sjuk denna midsommar som förra året.. nej tack!

Sen så tänkte jag svara på en komentar jag fick från en Amanda som frågade vart jag köpte conversen.
-Jo det är så att jag köpte dem hos en familj som heter Breuer i Braås samhälle. De säljer många olika färger för 250 kr :-  men nej, äkta är dem inte :)

fast det är dom ju? :p

2011-07-19 kl 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback