PERFEKT JOBBVÄDER!

Hej hej !
Hemma från en varm dag på jobbet. Har blivit brun på både rygg och bröst. Jobbet är perfekt för sånt här väder, mindre perfekt när det regnar men har ju bara en vecka kvar så någon mer soldag kommer jag nog få jobba i. Har varit i rabatterna en stund sen har jag mest vattnat gräsmattor så har inte varit någon jobbig dag, vattnet var ju kallt så svalkande var det ju. När vi höll på med gräsvattning så kom en en man och en kille, killen hade ett finger därav fingertoppen hängde lite halvt, blödde gjorde det, det såg till och med jag från 10 meters håll. Syster kom som räddaren i nöden och skjutsade dem till vårdcentralen. Hoppas det gick bra, stackarn!

Ikväll ska jag vara grillmästare och grilla hamburgare, sedan blir den en joggingrunda med hunden som sällskap och sen däckar jag nog i sängen. Bara två jobbardagar kvar, sooft!

Hoppas allt är bra idag?! :)

2011-06-29 kl 16:47:29

Härligt, här med! :)

2011-06-29 kl 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback