SLUT I KROPPEN... TAGGA MATCH!

Godaaagens !
Pigg & gald tilda här. Är så trött att jag är pigg ?? typ.   Har jobbat häcken av mig hela dagen, hade så mycket att göra att lunchen (som ska vara vid klockan 12) fick vänta till halv 3. Vrålhungrig minst sagt.  Nu ska jag försöka tagga till mig till matchen ikväll, har en ikväll och en imorgon, jisses kommer vara slut och som grädde på moset så har jag ju den härliga förkylningen så aa får se om jag överlever. Snart midsommar med, HÄRLIGT !
Blir knappast några bilder nu, ska försöka ta en jobboutfit för fridas skull som jag lovat annars hoppas jag att det går bra med gamla bilder.
Ha de gutt tjofräs !

förmodligen inte.. GAH! har lust att typ slå ner mina föräldrar, asså alla andra får ju va hemma.. ÅÅÅÅÅH!!!

2011-06-22 kl 12:57:40

förmodligen inte.. GAH! har lust att typ slå ner mina föräldrar, asså alla andra får ju va hemma.. ÅÅÅÅÅH!!!

2011-06-22 kl 12:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback