The mind asks the questions; the heart has the answers.

Nu har jag varit så duktig och städat mitt rum. Jag gick så långt att jag tänkte flytta klädgrejer i garderåben men jag lyckades inte skruva i skruvarna där sakerna skulle hänga.. typiskt! Så det ser ut som det gjorde men rent och rensat. Plus att det är ny dammat och dammsugit. Följde med mamma upp på åkrarna och kastade dammisar med Baxter efteråt.
Nu ska jag ta och lägga mig och .. sova. Är fett trött nu även om jag somnade när jag solade. Fast somnar jag nu så somnar jag inte kväll.. sånt där onödigt problem som inte borde existera. Jobbigt jobbigt.. ska nog sätta på Mamma mia filmen det var ett tag sedan. Ha en fortsatt fin söndag.   :>



jätte fina bilder och header ! :)

2011-06-05 kl 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback