THE UGLY TRUTH

Hej !
Söndag idag, har varit en fin södag. Vädret vart ju bättre idag än förrgående dagar. Inget regn nu och till och med solsken. Synd att det var denna dag just för vi har haft musikal övning och det är inomhus + träning sedan som gjorde att man dog lite. Men skönt som fasen.  Musikalen gick bra, hann köra igenom allt en gång innan jag frida & erika drog till träningen. Danserna satt som dem skulle måste bara få in i huvudet när och hur man ska in och ut men det får sättas imorgon. Riktigt roligt att se folk i sina kläder och sådär, ser verkligare ut nu! När jag kom hem tog jag datan i knät och tittade på en film, The ugly truth. Mycket bra film tycker jag. Sett den innan men nästan bättre nu.
Ledig kväll nu så jag tänkte dra ut och fota lite i naturen, kommer troligen lite bilder ikväll så det blir lite bloggning trotts musikalrep och sånt! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback